A cosa serve una fresatrice?

Fresatrice hè una spezia di macchina arnesi largamente usata, fresatrice pò processà pianu (pianu horizontale, pianu verticale), groove (keyway, groove T, groove coda di rondine, etc.), parti di denti (ingranaggio, albero spline, pignone), spirale. superficia (filu, groove spirale) è diverse superfici.Inoltre, pò ancu esse usatu per machining è taglià a superficia è u foru internu di u corpu rotativu.Quandu a fresatrice travaglia, a pezza hè stallata nantu à a tavola di travagliu o i primi accessori, a rotazione di fresa hè u muvimentu principale, supplementata da u muvimentu di l'alimentazione di a tavola o di a testa di fresatura, a pezza pò ottene a superficia di machinazione necessaria. .Perchè hè un tagliu discontinu multi-bordu, cusì a produtividade di a fresatrice hè più altu.Bastamente, una fresatrice hè una macchina arnesi per fresatura, perforazione è foratura di pezzi.

Storia di u sviluppu:

A fresatrice hè a prima fresatrice horizontale creata da l'American E. Whitney in u 1818. Per fresà u groove spirale di twist bit, l'American JR Brown hà creatu a prima fresatrice universale in u 1862, chì era u prototipu di a fresatrice per l'elevazione. tavula.Intornu à u 1884, apparsu e fresatrici a portale.In l'anni 1920, apparsu fresatura semi-automatica, è a tavula puderia cumpiendu a cunversione automatica di "feed - fast" o "fast - feed" cù un tappu.

Dopu à u 1950, fresa in u sviluppu di u sistema di cuntrollu assai viloci, l 'applicazzioni di cuntrollu digitale assai migliurà u gradu di autumàticu di fresatrice.In particulare dopu à l'anni 70, u sistema di cuntrollu digitale di u microprocessore è u sistema di cambiamentu di l'utensili automaticu sò stati applicati in fresatrici, allargate a gamma di trasfurmazioni di fresatrici, migliurà a precisione è l'efficienza di trasfurmazioni.

Cù l'intensificazione cuntinuu di u prucessu di mecanizazione, a prugrammazione NC hà cuminciatu à esse largamente usata in l'operazioni di a machina, hà liberatu assai a forza di travagliu.A fresatrice di programmazione CNC rimpiazza gradualmente l'operazione manuale.Serà più esigente per l'impiegati, è, sicuru, serà più efficaci.


Tempu di Postu: Feb-28-2022